Kurzzzzzzzz

Åhh jag är nog den sämsta människan i värden på att sitta still och lyssna på ekonomi föreläsningar. Det är bra att jag har en radar som gör att jag automatiskt sätter mig längst bak i rummet. Det blir nämligen inte lika obvious när jag somnar då.. Idag uppmanade föreläsaren mig att flytta till den ensamma stolen längst fram vid tavlan. Blev väl för tydligt när jag somnade antar jag!


Då var ja ju tvungen att shejpa upp hjärnan så när jag satt där så började jag tänka på allt mellan himmel och jord så kom jag på bloggen, och hur dålig jag är på att skriva här! ..och nu försöker jag komma på massa bra ursäkter för att inte läsa igenom kursmaterialet som jag inte ändå inte förstår något av eftersom jag sov, kan ju inte blir mer passande och blogga eller hur!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback