Hizztorien upprepar zzig

..jag somnade på kursen idag igen, skillnaden idag var att läraren bjöd mig på choklad i hopp om att hålla mig vaken sa han, 85 procentig choklad! Kärring choklad, det är ju som att stoppa munnen full med malen kaffe föriihelvete! Men i brist på annat så är de väl bättre än ingenting antar jag, så jag körde på det..


Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 19 så jag får gå här ifrån. Har beslutsångest delux Nathalie vill att jag ska äta middag med henne på Teatergrillen men jag tror inte det blir någon större hit om jag kommer dit med gårdaggens smink en fet godispåse converse, å så lite fett hår på det! Äh jag går hem och lägger mig i sängen istället och sätter på zlatan..







Kommentarer
Postat av: Molly

fin blogg haha kom hit genom att jag googlade säng+zlatan haha!

2010-09-07 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback