pure evil

Jag vet inte hur det är med andra flickebarn som bloggar men jag blir astrött på att sitta och knappa på tangenterna. Nu sitter jag bara och knappar för att nagellacket ska torka snabbare, assmart tycker jag 2 flugor i en smäll lixom!

Vetnivad här om dagen var jag på en aw efter jobbet, vi satt och snacka skit som vanligt. Sen kom en utländsk kille fram och fråga efter vägen till East på engelska. Efter som alla mina vänner är gentlements gestikulerar de och visar killen vägen och han är försvinner lika snabbt som han dök upp. Någon minut senare kommer Martin på att hans mobil är poff gone! Ha!! Vi gick på de absolut äldsssta tricket i boken. Han böjde sig helt enkelt rakt över bordet och bara tog mobilen när vi visade vägen..

 

 

Imorrn är det fredag och halvdag, såå nice! Å...nu är nog nagerlacket torrt!

 

 


Kommentarer
Postat av: LISA

Häftig design!:)

Vad har du gjort ihelgen då?:D

Postat av: Ellen

Supersnygg design på din blogg!!

2010-11-07 @ 22:31:02
Postat av: deeqa

BESÖK MIN BLOGG



www.deeqaa.blogg.se

www.deeqaa.blogg.se

www.deeqaa.blogg.se

www.deeqaa.blogg.se

2010-12-01 @ 08:15:30
URL: http://deeqaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback