Power

Det är ju tydligen strängt förbjudet, tabu, bannlyst att prata om lön i bloggar, idag vare löning, och jag fick bonus med stort B. Det firade jag med att äta på mcdonalds till middag, powerwalka 2 meter ut och powervifta in en taxi. Jag brukar inte åka taxi mitt på blanka dagen så den där taxiresan kändes ju så oerhööört vardagslyxig som blondinbella skulle ha uttryckt sig.

..Till lunch tvingade jag med mina kostympojkar att äta våfflor till lunch, hos någon våffelmaja på odenplan. De va tydligen inte så uppskattat, de köper alltid sushi eller skabbig GI mat och tjatar om beach 2009. Vet ni, beach 2009 är typ de löjligaste ord som finns. Möjligen är ordet powerwalka eller vardagslyx värre. Att använda sig av frasen Beach 2009 är i mina blåa ögon värt ungefär lika mycket som att äga ett par raw g-star, 96 jeans. Juste, det va något viktigt jag höll på att glömma säga.. Ni måste testa chrispy McFeast fullkorn. det är it grejen beach 2013!

..när jag ändå är på krigsstigen, vilken lunch äter ni helst? Katrin fd schulmans mixade pure eller mina våfflormed grädde och sylt? Yes, det här är en duell, en mattävling, en battle.. Nååå.. hur blir det?  ..Den vinsten tänker jag ta ut i förskott!


Nu ska jag powersova.. nej förlåt powernappa! Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Länge sen jag var in här (igen), men nu ska det bli ändring på det så jag lägger till dig på bloglovin, perfekt:) Hoppas att allt är fint med dig! Kram

Postat av: Anonym

haha stört kul

2009-03-27 @ 17:39:29
Postat av: Elin

Vad jobbar du med? Förövrigt det där ser äckligt gott :)

2009-03-30 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback