Sugar we´re going down!

Nu sitter jag här igen, i världens bästa säng med en fet godis påse. Åhhh ni ska bara veta vad mycket snask jag har plockat ihop, det är jätte okej för mig att trycka i mig denna påse, för jag blev lurad och äta låå fllisk, shushi till lunch som jag avskyr, men jag går gärna dit och lyssnar när servitrisen rabblar upp menyn, hon gör min dag med sina roliga uttal, så nu måste jag kompensera de lilla missödet med massa godis.. Nyheterna på tv,  tydligen har någon skjutit ner massa folk i en skola nu igen. Jag har så mycket agg och hat inom mig mot dessa jävla små skitungar, hur fan tänker man då? ..när man skjuter ner massa oskyldigaaaa?!..och om den där moonnnggoot till läkaren som lät en elev operera, så blev de totalfel tillt error i hjärnan både hos läkaren men permanent för pasienten. Jag satt och störtböööla när de va debatt om det på tv igår, fy fara o va hemskt! AND its nooothing but fair about it PUNKT. Ojdå nu glömde jag nästan bort att andas ordentligt mellan raderna, vilket betyder mindre godis åt mig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback