påskii

Men vad hände... Det  typ snöar ute, regnar iallafall. Allt som gick så bra med våren och nu är vädergudarna schizo, och jag är typ blekare än vaniljglass. Sen har jag beslutsångest ska vad jag ska nu när jag har fem hela dagar ledigt från jobbet, ledighet finns numera inte i min värld. Men antingen ska jag åka skidor eller åka på en sista minuten till värmen, eller åka ut på landet till sandhamn/dalarö och isolera mig från verkligheten och råplugga till sweeedsec licensen. Men eftersom jag är en sån jävla looser och endast har två viktiga huvudstolpar i mitt liv just nu. Det första är att leva, tätt efter kommer lyckas (ofta, väldigt ofta råkar jag byta plats på dem). Så nu lutar det nog åt plugg och skärdgårdsalternativet.. Vissa människor skulle kalla mig skvatt galen! Up to go...




Jag fryser, och har gjort värdens finaste påsk present.. but can't tell you g odnatt!

Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Fin blogg du har!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D

Ha en fin dag!

Postat av: A

Vi kan ha lunchdejt på typ nämdö på måndag, call me! Pussss

2009-04-09 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback