Klanterier

Här om året tog jag paprikapulver när det skulle vara kanel i mina bullar. För några dagar sen hällde jag filmjölk i Jonas kaffe. Men priset i alla kategorier togs nog igår kväll när jag använde nagerlckasborrtagning som sminkborttagning, de gjorde skiit ont ska ni veta.. och det fick lite allvarligare konsekvenser än mina vardagliga klanterier.






Efter jag varit hos farbrordoktorn idag som gav mig undebaraste ögondropparna så gick ja ut å promenera och letade efter 7 eleven och deras yoghurtglass efter mitt fjärde försök hittade jag äntligen en som inte hade strul på glassmaskinen. Första tuggorna var precis så underbara som jag hade tänkt mig men sen hände nåt. Promenaden, mitt s.k kattpiss i ögat, desperationen, längtan.. Allt tog ut sin rätt, och glassen blev äcklig.  Förresten när kommer de där sura ljusgula clementinerna från afrika med tunt skal egentligen? ..eller mandarinerna.. satsumasarna eller vad fanken de nu heter. Jag saknar dem och tror att de skulle underlätta mitt liv, rejält!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är goda kommer väl på vinterna?

2009-04-17 @ 17:33:42
Postat av: Ally

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-04-17 @ 17:36:07
Postat av: Anonym

Skit snygg bakgrund du har!

2009-04-17 @ 23:36:14
Postat av: David

Är du sugen på att köpa nya sommarskor, då ska du ta och kolla in den här länken:

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887



På den här sidan kan du enkelt tjäna ihop poäng för att sedan byta det mot presentkort på t.ex. Bianco eller Nilsson.

Börja redan idag :D Lycka till !

2009-04-18 @ 11:17:16
Postat av: Christelle

OH NO, hur lyckas du?! Det måste gjort asont!

Hur mår du annars?

2009-04-22 @ 17:58:02
URL: http://christelle.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah men aj xD

2009-04-23 @ 13:02:59
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHA roligt :)

2009-05-04 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback