helikopterkryp

...alltså småkrypen (storkrypen) håller på att ta över skärdgården. Deras ungar kläcks på löbande band i värmen. Jag ser älgar jag ser ormar överallt men the bugs invasion är nog värst. Jag har legat på bryggan cirkus en halvtimme när storhellikoptern som låter som en motorbåt med hundra hästkrafter, envisas en meter från mitt öra. Dom är skiit snabba dom jävlarna och klappar man till dom hinner de antingen smita eller så hinner de gluffsa i sig en köttbit från kroppen. Jag lyckas få ner han på marken och tjongar han hårt med hemmets veckotidning, nu är det finito han är puts veck, adios gone, död och ingen är lyckligare än jag.. Jag blundar, kisar mot solen..och hör the big queeeen bee flyga mot mig i hundraåttio. What to dooo?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja alla dessa varelser!

2008-06-09 @ 17:43:33
Postat av: Erika

hatar getingar och allt som låter och sticks

2008-06-10 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback