trött

Jag älskar oscarsgalan men självklart lyckades jag inte vara vaken särskilt länge, somnade runt tre snåret! Jag som trodde jag skulle lyckas vara vaken längre men icke!  Borde kanske ha följt Ebbas tips. Självklart försover man sig också, men när jag kom till skolan hade vi ingen Svenska yey! Jag älskar sega skolstarter efter lov precis vad jag behöver.. Nu när jag hade lite tid över tog jag en tripp till fältan och på dinsko hittade jag ett par Marc Jacobs inspirerade skor! Att de aldrig kan hitta på något själva..
Dessa skor från Vanity Fair Oscar Party var riktigt snygga lika så Karolina Kurkovas outfit.
Michelle Williams & Amy Adams hade båda snygga klänningar. Keira Knightley är alltid lika snyggt klädd..

Update to "whatever":  Nicole Richie & Lindsay Lohan Lalaluu!


Kommentarer
Postat av: fanny bonnier

jag älskar lindsay o nicole:)

Postat av: Linda

Jag hatar!

2006-03-07 @ 09:44:16
Postat av: Hanna

hi! nicole är så söt o rolig så! ;)

2006-03-07 @ 10:01:25
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Linda

Alla tycker vi olika..

2006-03-07 @ 11:32:17
Postat av: Evelina

haha, älskar dem.

2006-03-08 @ 22:07:47
URL: http://evelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback