Snökaos dag två..

Uuuh! Vilket väder, igår var vi hos på middag hos några bakanta, (ibland måste man faktiskt offra sig för familjens skull).. haha! Det var som vanligt kaos i trafiken.. Vid 04 snåret åkte vi hem.. de roliga var att när vi kom hem och fram till garage porten hade en plogbil plogat en vall framför garageporten så vi kom inte in med bilen..haha! Efter några minuters tjafs om vilka som skulle ut och skotta, gav jag med mig tack vare en muta, så de var bara att hoppa ut och börja skotta.. efter en kvart var vallen borta och mina skor var fulla av snö men jag kunde äntligen komma hem och krypa ner under det varma duntäcket!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var minus åtta på fredag, och snöstorm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback