ovanor..oh yes!

Bella (och halva Sverige) har utmanat mig så nu ere lika bra att ja svarar på mina ovanor!

"Du skall göra en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."

  1. Jag äter aldrig frukost, utan proppar i mig h u n d r a gånger mer crap mellan lunch och middagen!
  2. Min största fobi är mink pälsar, med klor på euw!
  3. Jag säger "Aloha" minst  f e m t o n  gånger per dag..
  4. Jag spenderar för mkt i canserbåset, livrädd för cancer men solar ändå!
  5. Jag har alltid så mycket att göra att jag aldrig får något ordentligt gjort.. to bad!
Well well, nu vill jag veta vad alla ni som inte har svarat på era ovanor har för några..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback