Damn!

Dagen har varit ganska lungn, men eew vad jag hatar vädret.. om vädret skulle vara på jullovet skulle jag inte ha något emot det, men nu vill jag bara ha sommar!
Såg nyss top model, måste erkänna att jag börjar tröttna på det nu, det är inte lika kul längre när man vet vem som vinner..
Nej, nu måste jag sätta igång med min bok som skall vara utläst till imorrn å ja har t v å h u n d r a f e m t i o sidor kvar.. suck! Hoppas på att bli klar idag, annars får jag gå upp tidigt imorgon, och alla som känner mig vet att det inte kommer att hända! 

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Melissa

Sandra sluta klaga! Jag har helt eneklt gett upp eftersom jag ligger på sida 50 lr ngt sådant och boken är på 400 sidor så bestämde jag mig för att skita ( excuse me for the language )i det hela.
Jag kollade på Top Model istället. That alcoholic bitch tog ett par bra bilder ikväll haha ;)

Postat av: Linda

Ohh det där lät jobbigt.. Är det en tråkig bok också?

2006-01-19 @ 22:38:17
URL: http://mielleux.blogg.se
Postat av: sigrid

usch då! men det fixade sig säkert tjejen!

2006-01-20 @ 08:41:41
URL: http://www.sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback