Svan

Snart är det äntligen fredag och lov..jag längtar så!
Denhär veckan har varit jobbigaste någonsin först naturprov sen företagsekonomiprov och marknadsföringsarbete ucch! Men snart är det ju lov!
Skoldagen idag avslutades med en naturlektion vid stockholms ström..där vi skulle räkna fåglar: svanar änder, måsar..och massa andra fåglar, det fanns ju hur många som helst!
Istället uppfan vi en rolig lek putta ner snöblock på fåglarna, javet det var taskigt men de gillade fåglarna som genast åt upp dem, (om de förståss inte blev träffade, för då stack de)
Jag tycker iförsej synd om alla fåglar jamenar hela vår skola lär ju ha haft så tråkigt att de bombaderade stackrarna med snöblock!


Kommentarer
Postat av: Jullebull.

Haha, jag tycker att det låter som en mycket rolig lek, elak som jag är. :$ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback