crazy days

Ligger och kollar på min svenska favoritserie skärdgårdsdoktorn, älskar skärdgården det är så mysigt, jag blir lugn av att se det, och på något konstigt sätt lyckas jag alltid somna. Det går för runt nu, jobbet avlöser sängen, jag har no life! Längtar efter ledighet & julmyyss!

 

..ska för en gångs skull lägga fram kläder till imorgon, jag har ett jobb som innebär att jag bör preppa mina kläder dagen innan 340 dagar om året men är bara ready to go 4 dagar om året. Resterande dagar brukar det vara kaos på morgonen, en maska i strumpbyxorna här och en fläck på kavajen där. Vill fixa håret också, helst brunt men jag är för feg.. Vill inte vara blond länger men i finansbranchen är det en klar fördel, man har så låga förväntntningar att det lätt att imponera. Men just nu är jag bara så himla less på mitt hår får köra knut imorgon orkar inte vara fixig..

 

Frågade killarna på mitt jobb här om dagen vad de tyckte om mitt uppsatta hår i en knut en kille va så söt, han sa att jag skulle passa i allt, och bet sig i läppen tills blodet sprutade..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback